obchodní podmínky
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
- Martin Fröhlich (dále jen "provozovatel") je provozovatelem internetového serveru WorldLIVE.cz. Je oprávněn poskytovat reklamní prostor na jednotlivých www stránkách tohoto serveru.
- Zadavatel reklamní kampaně (dále jen "zadavatel") je fyzická či právnická osoba, přímý zákazník nebo reklamní či mediální agentura, objednávající reklamu na stránkách WorldLIVE.cz.
2. UZAVŘENÍ INZERTNÍ SMLOUVY O ZVEŘEJNĚNÍ INZERCE
- Inzerce se přijímá výhradně na základě objednávky, nejlépe vyplněním formuláře na stránkách, nejpozději 3 dny před začátkem kampaně.
- Objednávka musí obsahovat všechny potřebné náležitosti, zejména pak: obchodní jméno zadavatele, adresu pro zaslání faktury, IČO a DIČ, jméno odpovědné osoby, přesné zadání objednávané služby.
- Jako doklad o přijetí objednávky provozovatel vystaví potvrzení o termínu zveřejnění inzerátu včetně kalkulace ceny. Potvrzením tohoto potvrzení zadavatelem je uzavřen smluvní vztah. Pro další komunikaci ohledně Vaší kampaně si prosím zapamatujte číslo, pod kterým bude Vaše kampaň vedena.
- Veškeré podklady ke změně v reklamní kampani musí zadavatel poskytnout nejpozději 3 dny před datem změny. V ostatních případech provozovatel nezodpovídá za včasnou změnu.
- V případě, že si zadavatel přeje zrušit již potvrzenou objednávku, je povinen informovat provozovatele nejpozději 2 dny před začátkem kampaně. V pozdějším termínu než 48 hodin před začátkem kampaně bude zadavateli účtována plná cena.
- Ke každé kampani se automaticky generuje statistika, která je zdarma přístupná zadavateli. Uživatelské jméno a přístupové heslo je součástí potvrzení objednávky, zadavatel jej obdrží e-mailem ještě před spuštěním kampaně. Statistika poskytuje všechny podstatné údaje užitečné pro vyhodnocování - datum zahájení kampaně, objednaný počet zhlédnutí, informace o místě zobrazení reklamy, odkaz na propagovanou www stránku, popisek ALT reklamy, počet zhlédnutí, počet kliknutí a procentuální úspěšnost kampaně po dnech a celkově za celou kampaň. Pro účel případné reklamace jsou závazné pouze hodnoty počtu impresí.
3. INZERTNÍ PODKLADY
- Za včasné a bezchybné dodání podkladů je odpovědný zadavatel reklamní kampaně. Veškeré reklamní podklady a další náležitosti objednávky musí zadavatel poskytnout nejpozději do 48 hodin před začátkem kampaně. Grafické reklamní prvky přijímané provozovatelem pro internetovou reklamu jsou reklamní bannery, které musí splňovat tyto podmínky: soubor ve formátu gif, jpg, flash nebo html (jiné formáty podle domluvy), maximální velikost souboru 20 KB, velikost banneru podle požadované reklamní pozice (468x60 pixelů, 125x125 pixelů). V případě, že reklamní prvky nesplňují výše uvedená kriteria, provozovatel není povinen je přijmout.
- Zadavatel odpovídá též za obsah a právní přípustnost textových a obrazových předloh pro inzerci. Provozovatel není povinen zkoumat, zda jimi nejsou porušována práva třetích osob. V případě uplatnění nároku třetí strany v souvislosti s uveřejněním prokazatelně nepravdivého či právně nepřípustného inzerátu zadavatel přebírá veškeré závazky vyplývající z takovýchto oprávněných nároků a je povinen nahradit provozovateli škody, které mu výše uvedeným jednáním zadavatele vzniknou.
4. PRÁVO ODMÍTNOUT INZERÁT
- Provozovatel má právo odmítnout zveřejnění inzerátu z důvodu nevhodného obsahu, původu nebo formy a pokud je v rozporu se zákony, vyhláškami, dobrými mravy a zvyklostmi, nebo odporuje zájmům provozovatele či by mohlo poškodit jeho dobré jméno . Provozovatel je povinen oznámit tuto skutečnost zadavateli a není povinen odmítnutí zdůvodňovat.
- Provozovatel má právo nepřijmout objednávku inzerce od zadavatele, který dluží za dříve zveřejněnou inzerci, případně pozastavit plnění až do zaplacení dlužné částky.
5. NEPLNĚNÍ ZAKÁZKY
- Cena je vypočítána na základě počtu zobrazení banneru a podle platného ceníku, jenž je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Množstevní slevy jsou poskytovány na základě platné tabulky množstevích slev.
- Pokud nedojde vinou zadavatele k naplnění dohodnuté zakázky, je zadavatel povinen po vyúčtování zakázky uhradit skutečnému plnění odpovídající cenu, tedy za zrealizovanou část kampaně.
6. PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena je vypočítána na základě počtu zobrazení banneru a podle platného ceníku, jenž je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Množstevní slevy jsou poskytovány na základě platné tabulky množstevích slev.
- Inzerce se fakturuje den následující po ukončení zveřejnění inzerátu. Faktura se zasílá zadavateli na adresu a osobu, která byla uvedena na objednávce inzerce. Je splatná do 14 dnů od data vystavení, pokud není dohodnuto jinak.
- Pokud nebudou pohledávky provozovatele uhrazeny zadavatelem ve lhůtě splatnosti, bude provozovatel postupovat v souladu s čl. 4b) těchto podmínek a s příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.
7. REKLAMACE
- Lhůta pro uplatnění reklamace je 5 dnů ode dne, kdy zadavatel zjistil nebo mohl zjistit pochybení.
- Zadavatel má v případě chybného zveřejnění inzerce ze strany provozovatele (špatné zadání URL, záměna inzerátů) nárok na slevu, popř. náhradní zveřejnění. Sleva se poskytne vždy v tom rozsahu, v jakém byl účel inzerátu omezen.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Provozovatel neodpovídá za pravdivost údajů obsažených v reklamě a v inzerci uveřejněné dle těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást ceníku. Od ustanovení výše uvedených podmínek je možno se odchýlit na základě písemné dohody.
- Smluvní strany se zavazují nesdělovat údaje a informace, získané v rámci spolupráce, třetí osobě. V případě sporu rozhoduje česká verze obchodních podmínek. Veškeré vztahy Všeobecnými smluvními podmínkami neupravené se řídí platnými zákony ČR.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 10. 2001.