WorldLIVE.cz byl založen na jaře 2001. Od té doby si získal řadu stálých návštěvníků, jejichž počet neustále roste. Rozsáhlost databáze, účelný webdesign a kvalita poskytovaných služeb brzy zařadili server WorldLIVE.cz mezi nejlepší světové portály zaměřené na webkamery.
Od února 2003 se server původně zaměřený výhradně na webkamery přeorientoval na cestovatelský portál. Součástí poskytovaných služeb je i on-line nabídka rezervace letenek, zájezdů a ubytování. Zárukou kvality nabízených produktů v oblasti cestovních služeb je spolupráce s předními českými společnostmi.
Návstěvníci WorldLIVE.cz jsou především lidé se zájmem o cestování, internet a dění ve světě vůbec. Inzerovat na WorldLIVE.cz je mimořádně výhodné pro všechny, kdo nabízejí služby v oblasti cestovního ruchu. Je také vhodným médiem pro inzerci zpravodajských služeb, internetových a telekomunikačních služeb, literatury a map. Reklamní systém na WorldLIVE.cz navíc nabízí velmi dobré možnosti cílení - máte možnost vázat Vaši reklamu k určitému kontinentu, státu nebo dokonce typu webkamery - to zaručuje ještě vyšší úspěšnost Vaší kampaně. Vaši reklamu totiž zhlédne právě ten, pro koho je určena.
Zadavatelům reklamy je k dispozici profesionální reklamní systém (dočasně nedostupný) s řadou nadstandartních funkcí a statistik.
Vyberte si jednu nebo i více z následujích forem inzerce a kontaktujte nás na adrese reklama@worldlive.cz. Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme přesný průběh kampaně. Na uvedené adrese také rádi zodpovíme Vaše dotazy týkající se reklamy na WorldLIVE.cz.
typ | rozměry [px] | popis |
1. horní banner | 468 x 60 | banner klasických rozměrů na exklusivní pozici v horní části stránky |
2. velký čtverec | 300 x 250 | reklamní čtverec na stránkách webkamer a dalších vybraných stránkách |
3. malý čtverec | 125 x 125 | reklamní čtverec v levém sloupci pod vyhledáváním |
4. dolní banner | 468 x 60 | klasický banner v zápatí stránky |
5. reklama v e-mailech | - | textová reklama v e-mailech pravidelně rozesílaných abonentům informací o nových kamerách na WorldLIVE.cz; v současné době pravidelně obesíláme přes 2.500 adres |
6. textová reklama | - | jedna z nejúčinnějších forem reklama, poloha je volitelná |
7. partnerství sekce | - | zajímavá možnost netradičního formátu reklamy na stránkách vybrané sekce WorldLIVE.cz |
8. ostatní | - | v případě zájmu jsme připraveni zobrazovat i bannery jiných rozměrů a další formy reklamy |
U reklamních bannerů podporujeme všechny obvyklé formáty včetně Flash- a Rich Media bannerů.
cena za: | CPT | týden | měsíc |
1. horní banner | 85 Kč | sleva 10 % | sleva 25 % |
2. velký čtverec | 90 Kč | sleva 10 % | sleva 25 % |
3. malý čtverec | 70 Kč | sleva 10 % | sleva 25 % |
4. dolní banner | 60 Kč | sleva 10 % | sleva 25 % |
5. reklama v e-mailech | 5 Kč / e-mail | ||
6. textová reklama | cena dohodou | ||
7. partnerství sekce | cena dohodou | ||
8. ostatní | cena dohodou |
Poznámky: Nejsme plátci DPH. Minimální výše objednávky: 1 500 Kč. Maximální počet souběžně běžících kampaní při objednávce na období je tři. Příplatky za cílení platné pouze při množstevní objednávce se vypočítavají ze základní ceny:
příplatek za cílení na: | zvýšení o |
určitý kontinent | 10 % |
určitý stát | 10 % |
určitý typ | 10 % |
Po zahájení kampaně dostane každý inzerent přístupové údaje ke sledování detailního průběhu kampaně v prostředí profesionálního reklamního systému AdSystem (dočasně vypnuto).
Hlavní přednosti se dají shrnout do čtyř bodů:
U klasických médií je zjištění účinnosti inzerce většinou buď poměrně nákladné či je možné ji zjišťovat až po skončení kampaně na základě ekonomických ukazatelů. Proužková reklama na Internetu umožňuje efektivní a naprosto přesné zjištění své účinnosti již v průběhu reklamní kampaně. Každý inzerent získá na počátku své reklamní kampaně uživatelské jméno a heslo ke statistice své reklamy.
nahoru© 2000 – 2004 WorldLIVE team | mapa webu | XHTML a CSS